Bolero-uri Handmade

Ianuarie 22, 2011

Vine primaaavvvaaarrraaa! Nu chiar acum, dar se apropie. :p Desi cred ca noi toti ne dorim sa vina cat mai repede.  Cu ocazia vizitei la parinti de sarbatori am descoperit ca surorile mele se pricep destul de bine la impletit si crosetat. In pozele de aici vedeti un bolero negru creat de ele si care dupa parerea mea poate fi purtat cu aproape orice ocazie si asortat cu ce avem prin garderoba.

 

In poza de mai jos gasiti ce am mesterit eu in ultimele saptamani. Nu pot sa ma laud cu un rezultat extraordinar, dar cred ca e destul de dragut si ar merge purtat de Ziua Indragostitilor daca e combinat corect.🙂

Lasă un răspuns

