Mystery shopping

Decembrie 9, 2010

Sursa foto secretshopper123.com

Mystery shopping-ul a inceput sa fie folosita si de companiile romanesti in ultimii ani. Consider ca aceasta poate fi o modalitate de evaluare excelenta pentru companiile carora le pasa intr-adevar de clientii lor.

Ca si clienti cred ca suntem satui de vanzatoarele si consilierii de vanzari care te masoara de jos in sus ca sa vada daca intr-adevar merita sa stea de vorba cu tine, de caseritele care iti trec peste banda produsele si mai mai ca ti le-ar si arunca si de angajatii care in mod norml ar trebui sa te consilieze dar nu ii gasesti niciodata.

E important sa se inteleaga ca prin mystery shopping nu se cauta angajatii care nu respecta politica magazinului si care trebuie sa fie dati afara. Mystery shopping este o simpla modalitate prin care poti detecta unde sunt problemele pentru a le repara printr-un nou training intern sau pentru evaluarea trainingurilor realizate anterior. Doar asa putem vorbi de  o dezvoltare normala si constanta a magazinelor si companiilor ce vad catre clienti persoane fizice.

Companiile care nu au adoptat sau nu vor adopta o astfel de gandire sanatoasa in managementul intern ori au disparut deja de pe piata , ori si-au redus drastic activitatea, ori  vor suporta aceste consecinte in curand. Pentru ca, din pacate, nici in 2011 recesiunea economica nu ne va da pace.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: