De ce imi place viata la tara

Mai 3, 2010

De jumatate de an ne-am mutat intr-un sat la cincisprezece kilometri de Tirgu-Mures. E un sat linistit, izolat si cu oameni calmi. E locul ideal sa te deconectezi de urbanism .
Daca iau in calcul faptul ca prima gura de aer am tras-o tot in mediul rural, ajutata de bunicul meu in casa batraneasca as zice ca e absolut normal sa imi placa la tara. Dar, totusi, aceasta nu explica perioada de mai bine de 23 de ani cand uram sa ma duc in vacanta la tara.
Cum a venit primavara mi-am dat si eu seama ce schimbare importanta si placuta am facut atunci cand am luat decizia de a ne muta aici.
Linistea
de care avem parte in fiecare seara cand ajungem acasa e superba. Nimeni nu ne bate in teava, nimeni nu sare deasupra, nu tranteste nimeni usa de la lift, nu ne vine administratorul sa neceara bani, nu ne inunda nimeni.
Curtea. Avem norocul sa avem o curte destul de mare unde putem planta tot ce ne dorim. Acum abia astept seara sa ajung acasa si sa vad cat au mai crescut florile plantate de mine. In curand voi avea Banuti australieni, Garofite japoneze, flori de Nu ma uita, Regina noptii si Pansele. Avand in vedere ca eprima data cand fac acest lucru sunt nerabdatoaresa le vad crescand si inflorind. Asta bineinteles in cazul in care vor iesi.🙂
Pisica. Cand stateam in apartament imi doream mult o pisica, dar nu puteam sa tinem in apartament din cauza spatiului, mirosului, parului, etc. Acum de cand ne-am mutat o avem pe Mitzi, o pisicuta smechera si cersetoare de Whiskas. Hobby-ul preferat al pisicii, de cand a venit caldura, este alergatul dupa tantari.
Aerul. E minunat sa stai in curte si sa respiri aerul de aici. Nici nu se poate compara gustul cafelei baute in curte si mirosul de roua dimineata.
Frumos la tara, n-am ce zice. Probabil ca as avea aceasi atitudine ca si inainte legat de tara daca nu am face naveta zilnic.😉 Pisica de oras din mine tot nu a disparut.😀

2 Responses to “De ce imi place viata la tara”

  1. mishu88 Says:

    Foarte frumos povestit! Şi eu m-am născut la casă într-un oraş din Moldova şi, deşi locul de muncă pe care vreau să-l am este strict legat de a trăi într-o mare aglomeraţie urbană, gândul meu se va duce la toate aspectele pe care le-ai prezentat mai sus: viaţa la casă.

    Ce frumos este să uzi vara cu picioarele goale gogonelele, varza sau fasolele… şi să te murdăreşti de pământul negru până la genunchi… să ai cloşcă şi puişori şi să serveşti micul dejun în ţip-ţiripul puişorilor aurii în iarba verde crescută înalt… să… să…

    Sănătate şi numai bine!

    • citromostea Says:

      Mie partea cu gogonelele si crescutul de pui nu prea imi place.Dar cine stie poate peste inca vreo jumatate de an o sa imi placa.


Lasă un răspuns

