Perspicacitate pe timp de criza

Noiembrie 7, 2009

Anticipand faptul ca in 2009 Romania va fi grav afectata de criza economica televiziunile s-au pus pe reintrodus in program emisiuni care promit telespectatorilor castiguri banesti. Avand in vedere ca targetul acestor emisiuni sunt pensionarii pe diferite cazuri si somerii aceste emisiuni se dovedesc a avea un real succes in Roamania lui 2009. Pana la sfarsitul anului specialistii estimeaza ca numarul somerilor va atinge 1,5 milioane avand in vedere ca se vor intoarce in tara peste 500.000 de romani din Spania si Italia. Astfel, televiziunile isi freaca zambind mainile stiind ca le va creste piata.
Din cate am vazut au fost rebranduite si introduse urmatoarele emisiuni: Superbingo Metropolis de pe Antena 1 si „Spune-mi pretul” pe Kanal D.
Acum zece ani, cand treceam printr-o perioada dificila din punct de vedere economic existau emisiuni care promiteau bani multi romanilor dornici sa se imbogateasca. Doua exemple de astfel de emisiuni ar fi Tele Euro Bingo Show si matinalul lui Florin Calinescu care dadea el banuti „cu manutele alea doua „.
Si ca incheiere o reclama draguta:

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: