Marketing intern – Raspunsul la telefon

Septembrie 24, 2009

Daca e ceva care ma enerveaza cel mai mult e modul in care se raspunde la telefon in anumite firme. Mi se pare foarte aiurea sa suni la o firma in calitate de client si sa ti se raspunda „DA”. Tu ca si client te gandesti oare am sunat unde trebuie?
Nu o data s-a intamplat sa mi se raspunda la telefon cu un „DA” de ala de ma gandeam ca deranjez si ca ar trebui sa-mi vad de treaba mea si sa nu mai deranjez secretarele doar pentru ca vreau sa cumpar eu ceva.
Este un filmulet mai jos din care se poate invata si engleza, dar si ce sa spui la telefon.😀 Stiu sunt rea.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: