Despre „Cartea cu secrete” a lui Dragos Alexa

Septembrie 13, 2009

Mi-am comandat cartea saptamana trecuta si am apucat sa citesc o buna bucata din ea. Sincer cartea isi merita cei 75 RON (inclus transport).
Picture 010
Nu am terminat-o inca, dar sincer mi se pare ca e o carte foarte buna pentru incepatori. Chiar am aflat anumite lucruri despre designul grafic pe care nu le stiam si pe care nici nu au avut colegii timpul necesar pentru a mi le explica.
Limbajul e ok. E mult mai relaxat decat cel din oricare alte carti care abordeaza un astfel de subiect. Mi se pare ca te ajuta sa intelegi mai bine anumite chestii.;) Imi place ca nu sunt folositi termeni de aia alambicati si englezisme care te dau pe spate in alte carti. Inca nu inteleg de ce in marketing-ul din Romania trebuie sa fie atat de multe englezisme.
Nu o pot lauda in intregime. Unele subiecte au fost tratate un pic cam superficial, asa pentru incepatori foarte incepatori, dar intentia conteaza.
Despre Cartea cu secrete o sa mai scriu cand o termin.
As vrea sa spun ceva de prezentarea de joia asta facuta in cadrul Seminarului sustinut la Mures. Sincer am fost profund dezamagita. Nu ma asteptam la o astfel de prezentare – simplista, alambicata, lipsita de cursivitate si logica. Ok. A fost naspa faza ca a trebuit sa vorbesti aproape trei ore in loc de doua, dar as fi vrut ceva mai bun, mai de calitate – asa ca si cartea.
Ah. Si cred ca nu numai de mine tine cand spun ca nu e frumos sa injuri in prezentari. Dragos Alexa a fost foarte efervescent, dar nu se preteaza sa injuri intr-un astfel de context, iti strici brandul si valorile acestuia.
Nu vreau sa supar pe nimeni. E doar o parere. Felicitari organizatorilor si participantilor.

Lasă un răspuns

