Cum sa alegi trainingul potrivit pe marketing?

Septembrie 11, 2009

Zilnic primesc e-mailuri cu o gramada de traininguri pe marketing, advertising si PR care se tin peste tot prin tara si strainatate. E evident faptul ca nu toti sunt si cei mai buni. Nu cred ca mai e nevoie sa explic ca e foarte important sa participi la traininguri pe marketing mai ales daca lucrezi in domeniu.
Din aceasta multitudine de traininguri mi-am stabilit cateva criterii dupa care aleg sa particip la un training sau nu.

1. Cine organizeaza trainingul?

Cunosti organizatorul sau e un no-name? Da un search pe Google sa vezi ce rezultate primesti. A mai organizat astfel de traininguri?
Daca raspunsul la aceste doua intrebari e NU si daca nu gasesti pe Google nici un rezultat relevant despre organizator mai bine stai frumos la birou si citesti un articol interesant de pe AdAge.com.

2. Cine sunt speakerii ?

Uita-te la persoanele care vor tine prezentari. Sunt no-nameuri? Care e functia pe care o ocupa si la ce firma?

3. Durata trainingului

E de o zi, doua , trei, o saptamana? Faza cu durata e cam naspa.
Nu imi plac deloc trainingurile/seminariile/conferintele care tin toata ziua sau doua zile.
Simti ca innebunesti stand toata ziua acolo ascultand pe cineva si incercand sa te concentrezi cu speranta ca se ia pauza de cafea in curand.
Mi se pare foarte greu sa participi la un astfel de eveniment care dureaza vreo 8 ore. Faza naspa e ca de multe ori sunt oameni valorosi care vorbesc, dar daca e ora 19 si inaintea lui au mai fost inca vreo 5 oameni valorosi e cam greu sa te concentrezi si asta inseamna pierdere de timp si bani.

4.Locatia
Daca e in alt oras pregateste-te de „distractie”. Cel mai bine ar fi sa te duci cu o noapte inainte sa dormi linistit si sa fii fresh pentru training. In nici un caz sa nu iti petreci noaptea de dinainte pe tren, sau sa te trezesti la 4 si sa pornesti cu masina. Mare greseala. Am facut-o de vreo doua ori si a fost foarte nasol.
Vei fi somnoros/a, putere de concentrare slaba, nervos pentru ca nici cafeaua nu-si va mai face efect la un moment dat.

5. Banii

Cat trebuie sa platesti? Nu te gandi ca daca e in euro gata te duci la cel mai tare training pe marketing. Nu miza pe asa ceva ca s-ar putea sa te arzi , ca si mine de cateva ori.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: