Birocratia si relatiile cu publicul

Septembrie 3, 2009

Astazi m-am dus si eu sa cer o copie dupa cartea de munca de la ITM. Asa am iesit de acolo cu un feeling de parca as fi dat testul vietii. Unu la mana ca in orice institutie publica din Romania stai la coada aferenta, dupa care te ia in primire o tanti acra. Faza e ca tanti asta nu era acra, ci foarte foarte foarte foarte acra.
As mai putea baga vreo treizeci de „foarte”, dar cred ca sunt suficiente pentru a intelege ce vreau sa spun.🙂
Am fost chestionata la sange de parca nu stiu ce as fi facut.
A trebuit sa imi treaca ultimele studii absolvite, adica facultatea ca pentru master inca nu s-au eliberat diplomele.
Cu ce tupeu si sictir ma ia tanti. „Pai ce ati terminat Relatii internationale si Studii Europene si lucrati pe marketing?”
De parca as fi facut nu stiu ce mare prostie. Oh Doamne.
Nu cred ca in alta tara e altfel, dar deja mergi la orice institutie publica fara nici o tragere de inima stiind ca tot cu o tanti acra si fara chef te intalnesti.
Concluzia e ca birocratia si relatiile cu publicul merg ca nuca in perete in Romania.

Asta e. Sa ne relaxam cu o melodie de suflet.🙂

Lasă un răspuns

