De ce sa nu iti faci abonament la o retea de telecomunicatii din Romania II?

August 29, 2009

Revin cu un nou post despre abonamentele pe care poti sa le faci la o anumita retea de telecomunicatii din Romania.
Bineinteles ca m-au sunat pentru a clarifica sesizarea mea facuta pe 5 august. Au fost ok m-au sunat dupa 23 de zile nu dupa 30 de zile. Si bineinteles rezultatul a fost ca eu am inteles gresit oferta. Nici nu ma asteptam la alt rezultat sincer. Ca au ascultat conversatia si ca operatorul mi-a spus corect numai eu am inteles gresi. Da bine, dar eu nu am ascultat deci degeaba imi zic ei ca gasca impunge.
In fine, acuma eu ca sunt client fidel si etc mi-au facut o alta oferta cu 10 euro sa am 450 de minute in retea, 150 min nationale plus 30 minute nationale pentru fidelizare cu conditia de a prelungi contractul cu ei inca un an si nu am dreptul sa trec la un abonament cu un tarif mai mic pe perioada contractului. Deci wtf? Nu puteati sa imi faceti oferta asta de la inceput. Acuma ca am facut un pic de scandal imi dati de toate. Eu momentan am abonament de 12 euro cu 200 minute in retea si 125 minute nationale.
Acum stau in dilema sa ma bag sau sa nu ma bag. Mai am optiunea de a trece la abonamentul vechi sau la ala basic si dupa sa renunt. Voi ce ziceti?

One Response to “De ce sa nu iti faci abonament la o retea de telecomunicatii din Romania II?”

  1. eumiealmeu Says:

    doar pe 6 luni
    apoi reînnoieşti.
    noi am făcut pe 6 luni şi ne-am dat seama că de fapt ne minţiseră, au demonstrat ei ceva, nişte şmecherii, cum că de fapt am înţeles noi greşit
    aşa că după 6 luni, şi înainte mai fuseseră 10 ani, am zis, pa, tati! ne retragem.
    dar poate deja ai ales… oricum ar fi… spor-t în toate!


Lasă un răspuns

