Romanii si autostrada baba si mitraliera

August 28, 2009

M-am intors dintr-un concediu de mai bine de doua saptamani de aceea nu am mai scris nimic pe blog, iar acum revin cu forte proaspete.🙂
Am fost in Ungaria si Croatia asta insemnand o distanta de aproape 1500 de km distanta de casa. Faza buna a fost ca Ungaria si Croatia au autostrada si acesti km i-am parcurs foarte usor asta pana la vama din Oradea.
Pana la Debrecen este autostrada, iar pana la granita cu Romania e cat de cat ok drumul. In schimb de la Oradea pana la Tirgu-Mures e foarte rau drumul. Nu o data am vazut moartea cu ochii avand in vedere ca am am vrut sa parcurgem toti aia 1500 de km in 24 de ore. Culmea culmilor e ca cele mai mari probleme le-am avut pe drumurile din Romania, asa cum ne si asteptam.
Apel catre Ministrul Transporturilor si Infrastructurii!!! E pacat de tara asta mare si frumoasa sa aibe asa drumuri. E rusine pentru noi ca tara membra UE!! Mare pacat ca romanii nu sunt in stare sa aibe o amarata de autostrada. Lacomia si smecheria sunt mult prea mari ca sa mai tragem speranta sa avem si noi o autostrada?
Dupa perioada asta petrecuta in alte tari sincer tot in Romania imi e mai bine. Oricat de frumos ar fi in alta parte eu tot aici vreau sa raman, dar cateodata mi se cam acreste si ma intreb daca se merita.

Lasă un răspuns

