Cadouri handmade de Mos Nicolae si Craciun

decembrie 6, 2010

Weekendul trecut mi l-am umplut cu o activitate noua si foarte relaxanta – realizarea de cadouri handmade pentru cei dragi. M-am saturat ca in fiecare an sa alerg prin magazine si sa cumpar cadouri fara nici un pic de valoare sentimentala, reci, impersonale si in plus scumpe. Asa ca anul acesta vreau sa le ofer celor dragi lucruri facute de manuta mea in care am pus suflet si truda. Iata cateva exemple si cat m-a costat totul.

Cadou handmade pentru partener

Fular handmade

Fular

2 gheme de ata – 14 RON
Andrele – 4,5 RON
Timp de lucru – maxim 10h

Intr-adevar in magazine se gasesc fulare si cu 10 lei, dar sincer cred ca e mai valoros sentimenal cel facut de mana mea :), cu ajutorul filmuletului de mai jos.

Cadouri handmade pentru parinti

Rame foto cu tematica

Rame foto handmade

Necesar:

Rama foto de carton simple – 6,5RON/buc
Culoare pentru pictat – 3RON (folosire multipla)
Abtibild – 4RON/foaie (folosire multipla)
Ornamente – 3,5RON (o punguta cu 10 bucati)
Aracet/ Lipici – 1 RON (folosire multipla)
Timp de lucru – 3 ore

Toate aceste cadouri impachetate frumos in cutii de cadouri. :)

Cutii de cadouri handmade

Necesar:

Cutie de pantofi
Hartie de impachetat – 4 RON (folosire multipla)
Lipici – 1 RON (folosire multipla)
Panglica – 0,60RON/ 1 metru de panglica

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

